Neviete si rady?  po-pi. 08.00-17.00  +421 908 731 597



Reklamačný postup

Veľmi nám záleží na vašej spokojnosti. Snažíme sa robiť svoju prácu čo najlepšie, ak však uniklo niečo našej pozorornosti pri balení a vy si prajete tovar vymeniť alebo vrátiť, postup je veľmi jednoduchý :)

 

1. Vyplňte reklamačný list, ktorý nájdete na stiahnutie dole

2, Tovar spolu s reklamačným listom nám môžete vrátiť prostredníctvom Slovenskej pošty

3, Pri opodstatnených reklamáciách preplácame cenu najlacnejšej dopravy ku nám na adresu my

4, Pri vrátení nového, nepoužívaného tovar, z dôvodu nesprávneho výberu, poštovné hradíte vy

5, Je potrebné, aby ste od odoslaného tovaru mali potvrdenie o odoslaní s číslom zásielky

6, Tovar prosíme, neposielajte späť na dobierku. Dobierku nepreberáme

Tovar zasielajte na adresu:

Aurora Import s.r.o.
Jána Halašu 2704/5

911 08 Trenčín

Slovenská republika

 

 Spôsob výmeny tovaru a vrátenie hotovosti.

- Tovar vymieňame ihneď po obdžaní vašej zásielky.

- V prípade vrátenia, peniaze vraciame najneskôr do 2 týždňov od spracovania reklamácie.

- Peniaze vraciame na bankový účet. Nie prostredníctvom poštovej poukážky.

 Podmienky reklamácie

Za vadu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru

- vzniknuté počas záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, z dôvodu nesprávneho používania či nevhodného alebo nedostatočného ošetrovania,
- vznikté v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu,

- vzniknuté v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený.

 

Reklamačný list si môžete stiahnuť kliknutím tu.

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

MDVkYTliZ