Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Veľmi nám záleží na vašej spokojnosti. Snažíme sa robiť svoju prácu čo najlepšie, ak však uniklo niečo našej pozorornosti pri balení a vy si prajete tovar vymeniť alebo vrátiť, postup je veľmi jednoduchý :)
1. Vyplňte reklamačný list, ktorý nájdete na stiahnutie dole
2, Tovar spolu s reklamačným listom nám môžete vrátiť prostredníctvom Slovenskej pošty
3, Pri opodstatnených reklamáciách preplácame cenu najlacnejšej dopravy ku nám na adresu my
4, Pri vrátení nového, nepoužívaného tovar, z dôvodu nesprávneho výberu, poštovné hradíte vy
5, Je potrebné, aby ste od odoslaného tovaru mali potvrdenie o odoslaní s číslom zásielky
6, Tovar prosíme, neposielajte späť na dobierku. Dobierku nepreberáme
Tovar zasielajte na adresu:
Aurora Import s.r.o.
Jána Halašu 2704/5
911 08 Trenčín
Slovenská republika
Spôsob výmeny tovaru a vrátenie hotovosti.
- Tovar vymieňame ihneď po obdžaní vašej zásielky.
- V prípade vrátenia, peniaze vraciame najneskôr do 2 týždňov od spracovania reklamácie.
- Peniaze vraciame na bankový účet. Nie prostredníctvom poštovej poukážky.
Podmienky reklamácie
Za vadu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru
- vzniknuté počas záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, z dôvodu nesprávneho používania či nevhodného alebo nedostatočného ošetrovania,
- vznikté v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu,
- vzniknuté v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený.
Reklamačný list si môžete stiahnuť kliknutím tu.